Kako izgleda izrada sajta korak po korak?



Veoma tražena usluga na našem internet tržištu kada je u pitanju marketing jeste izrada sajta za preduzeće. Očekivanja vlasnika firmi mogu biti visoka kada je ovaj segment u pitanju i zato se sve manje njih odlučuje da pristupi izradi sajta laički. Većina se odlučuje da za to angažuje stručne ljudi koji ovaj posao dobro poznaju i jednako dobro rade. 

Da bi se postigao krajnji cilj svakog preduzeća, a to je profit, onda se bavljenju svakog segmenta poslovanja mora pristupiti potpuno i profesionalno. 

Prilikom izrade sajta može se početi ,,od nule“, ali firme koje se time bave mogu dobiti zahtev i za preuređenjem već postojećih web stranica što može biti još izazovnije. 

Definisanje koncepta prilagođenog biznisu i dizajniranje

Da bi bilo koji posao bio uspešan potrebno je rukovoditi se tokom celog procesa onim što predstavlja njegovu suštinu, ili viziju, misiju i ciljeve. Tome treba dodati i potrebe, očekivanja i želje svakog vlasnika. 

Zato je polazna tačna da se shvati suština koja se kombinuje sa iskustvom stručnog tima zaduženog za izradu sajta koji stvaraju koncept slušajući potrebe klijenta. 

Uz to treba da se istraži i konkurencija i njihova ponuda, zatim šta je to što ljudi u vezi sa konkretnim proizvodom ili uslugom pretražuju na internetu i kako dolaze do povratih informacija ili kupovine. 

Kada je sve to spremno može se pristupiti pravljenju koncepta iz kojeg sledi dizajniranje istog. 

Dizajn je važan jer predstavlja ono prvo što će klijenti videti kada pristupe vašoj internet stranici. Osim toga od dizajna zavisi i funkcionalnost tako da on ima dvostruku funkciju i obe su veoma važne. 

Kreiranje sadržaja i SEO optimizacija 

Kada je osigurano da potenijalni kupci mogu da pristupe vašoj internet stranici koja ima formiran svrsishodan koncept i prilagođen dizajn onda se treba baviti sadržajem. 

Poznato je da saržaj privlači ali i zadržava posetioce na internet stranici, važan je u izgradnji odnosa sa potencijalnim kupcima i omogućava im da dođu da svih potrebnih informacija. 

Obično se u ovom segmentu radi na profilisanju poželjnih posetilaca vašoj web stranici. 

Osim toga kreiranje sadržaja ima ogroman uticaj na prodaju, jer dobra prezentacija proizvoda ili usluga je ključ svega. 

Da bi sadržaj vaše web stranice bio vidljiv na online tržištu potrebno je uraditi SEO optimizaciju. Njenom adekvatnom primenom postiže se bolje pozicioniranje na Google pretraživaču, samim tim se povećava broj potencijalni kupaca i profit. 

Ovo je posebno važno i zato pažljivo birajte kome poklanjate svoje poverenje. Na našem tržištu ima dosta marketinških firmi koje se bavi ovim poslom na profesionalan način sa vidljivim rezultatima u kratkom roku. 

Testiranje i pokretanje – početak rada vaše 24/7 reklame

Svaka izrada sajta podrazumeva određene korake i oni se blago mogu razlikovati od firme do firme. Međutim sa testiranjem i puštanjem u rad nema razlike. 

Testiranje podrazumeva da se proveri funkcionalnost izrađenog sajta sa tehničkog ali i sadržajnog aspekta. Vrše se konsultacije i pregovori sa vlasnicima i izvode završni radovi. 

Kada vlasnici daju zeleno svetlo sledi podizanje, odnosno pokrenje sajta. A iza toga sledi nov splet poslova i aktivnosti koje će održavati sajt ,,živim“ i služiti povećaju relevatnih organskih poseta potenijalnih kupaca, prodaji i profitiranju preduzeća.