Da li izreka „dobar glas daleko se čuje” važi i za auto-servise?



Automobil iziskuje kontinuiranu brigu i ulaganja kako bi bio naš verni saveznik na putu. Stoga je važno blagovremeno naći pouzdan servis, kako radi redovnog održavanja vozila, tako i jer nikad ne možemo znati kada će nam trebati popravka.

Zanat zlata vredan

Nije neobično što je katkada vrlo teško naći majstora kada nam je potreban, ili što treba da čekamo da dođemo na red. Naime, dobar majstor, koji je čuven po svojoj usluzi i kvalitetu rada, uvek je prebukiran. A ono što najviše doprinosi njegovoj reklami upravo jeste dobar glas. Auto-mehaničarski zanat je inspirativan i isplativ, ali i u njemu treba biti bolji od drugih. Pritom, kvalitet se odnosi prvenstveno na auto-mehaničarske usluge, međutim, pošto ovaj posao podrazumeva konstantan rad sa ljudima, važne su i druge veštine. Tako je sa svim servisima, iako je svakim danom njihov broj sve veći – što nije neobično budući da je četvorotočkaša na putevima više nego ikada pre. 

Recenzije mnogo znače

Kada se nađemo u prilici da nam je potreban servis, uvek prvo pribegavamo da pitamo rođake ili prijatelje, komšije ili kolege kome poveravaju svoj automobil ili da li bi nam preporučili nekog majstora. Dakle, pohvala zadovoljnog korisnika biva najjači argument za izbor, premda su važne i dobre reklame ili povoljne cene. O mišljenju pređašnjih mušterija možemo se informisati i preko foruma ili stranica na internetu kada postoji mogućnost ostavljanja recenzije, kao i veb-sajtova preko kojih se možemo obavestitii o uslugama koje pružaju servisi. Jednostavno, dobra preporuka uvek nađe svoj put. 

Na šta još treba obratiti pažnju?

Iako je dobra preporuka vrlo značajna, ipak je bitno da rad mehaničara bude zasnovan na iskustvu. Odnosno, važno je kvalitetno uraditi sve potrebne popravke, predvideti potencijalne probleme. Korektnost u radu takođe je bitna, a to između ostalog znači i poštovanje međusobnog dogovora ili rokova. Takođe, prilikom odabira servisa dobro je stremiti onom koji je specijalizovan za našu marku automobila, jer bi to načelno trebalo da bude pouzdaniji izbor

Kada neko opravda poverenje

Kada pronađemo majstora čijim smo radom i uslugom zadovoljni, sigurno ćemo s njim sarađivati godinama. Otuda nikada nije izlišno posvetiti vreme raspitivanju i informisanju o određenom servisu, pregovaranju i praćenju rada. Naposletku, u kolima provodimo dobar deo života, te je važno da budu pouzdana i bezbedna i da nas ne iznevere na putu.

Primer dobre prakse

Postoji mnogo servisa, od vrlo malih radnji do onih koji broje značajan broj zaposlenih i pružaju niz usluga. Jedan od dobrih primera jeste servis Lavauto, koji je, kao porodična firma, počeo s radom pre gotovo tri decenije. Višedecenijsko iskustvo i mnogobrojni zadovoljni klijenti garant su kvaliteta rada i usluga koje se mogu dobiti u okviru firme Lavauto. Ona, naime, obuhvata i servis i prodavnice auto-delova, kao i specijalizovanog programa proizvoda iz auto-industrije i putne galanterije. Lavauto podrazumeva spoj iskustva i znanja sa tehnološkim dostignućima, kada uspeh u radu mora biti zagarantovan.

Dakle, definitivno je važno probiti se kvalitetom među konkurencijom i ostvariti dobru saradnju sa klijentima koji će dobar glas proneti dalje.