Promotivni materijali predstavljaju funkcionalne sitnice i predmete koji se osmišljavaju, štampaju inovativnim metodama i kombinuju u komplete specijalnih poklona. Firma Zeppelin stvara unikatne predmete koji su odličan korporativni poklon, namenjen kupcima i potrošačima, dobavljačima, investitorima i drugim partnerima.
Za razliku od drugih aktivnosti marketinga, promotivni materijali dizajniraju se na način ne samo da informišu i šire svest javnosti o postojanju kompanija, već i da budu korisni u poslovnom ili privatnom ambijentu. Svakodnevnim nošenjem, korišćenjem i prikazivanjem, reklamni materijali Zeppelin dobijaju ogroman broj simpatija javnosti zahvaljujući unikatnom dizajnu i trajnom kvalitetu.
Prepoznatljive i višestruko korisne sitnice koje osvajaju tržište
Promotivni materijali kreiraju se tako što će stvoriti snažne reklamne efekte u kombinaciji sa zadovoljstvom saradnika dobijenim prikladnim poklonom. Iako to nisu darovi velike vrednosti, radi se o znacima pažnje koji su dobro došli svima. Uglavnom se štampaju Zeppelin upaljači, hemijske olovke, sveske i notesi, majice i drugi odevni predmeti, torbe, podmetači za miševe, USB memorija i mnogo toga drugog. Živopisna digitalna, sito, sublimaciona i druga štampa ostavlja kvalitetan otisak u vidu logotipa firmi, kontakt podataka i relevantnih informacija, čak i ilustracija i slika, koje će stvoriti snažne promotivne efekte u javnosti.
Kalendari i notesi deo su nezaobilaznih promotivnih poklona koji se daruju za novogodišnje praznike. Promotivni materijali pripremaju se i prilikom organizacije poslovnih događaja, godišnjica i obeležavanja drugih važnih datuma. Jednostavno, oni imaju veliku ulogu u stvaranju poznatosti u javnosti, imidža, kao i dugoročno uslova za savršeno temeljno brendiranje, koje će da bude unikatno i nenadmašno na tržištu. Zbog toga je važno pronaći partnera koji će obezbediti najbolje materijale, vrhunske ideje i asortiman koji će svima biti koristan i prikladan.
Inovativni promotivni pokloni koji stvaraju lojalne partnere i kupce
Nije jednostavno odabrati poklon često ni za osobu koja se dobro poznaje, a znatno je teže za nepoznate kupce, klijente i saradnike u lancu snabdevanja za poslovne svrhe. Zato je važno oprezno pristupiti darivanju, jer u poslovnom smislu ne sme da ima veliku vrednost koja bi prešla granice znaka pažnje. Pokloni mogu da budu u tekstilnoj varijanti – torbe i odevni predmeti, zatim od keramike – šolje, setovi za jelo, kao i od drveta, metala, plastike i kombinacije. Često se štampaju inovativne opcije, koje se retko viđaju na tržištu, ali je Zeppelin pouzdan snadbevač unikatnih promotivnih materijala.
To su najčešće zanimacije i društvene igre, antistres program, sezonski paketi poklona i druge unikatne ideje. Inovativni promotivni materijali stvaraju se tako da budu interesantni i korisni, pa danas često obuhvataju loptice, frizbi i domine, zatim kompaktne baterijske lampe, mirišljave sveće, kao i deo asortimana namenjenih kuhinji, automobilima i kancelariji. U toj oblasti, posebno se biraju šolje i posude, otvarači za flaše, setovi noževa, dok su dostupni i brojni alati, oprema za automobile, merenje, kampovanje, kao i program za povećanu zaštitu i ličnu higijenu u pandemijskim uslovima.
Promotivni materijali mogu biti sjajan korporativni poklon koji će odgovarati i dopasti se svim poslovnim partnerima i saradnicima, kao i kupcima, potrošačima i klijentima. Bez obzira na vrstu delatnosti, reklamni materijali su odličan način promocije biznisa, uz koji se stvaraju lojalni kupci i poslovni saradnici koji će uvideti da su cenjeni i poštovani, kao i nagrađivani atraktivnim sitnicama koje dosta znače.